Zpracování Vaší objednávky
S odesláním objednávky Vám přijde automaticky potvrzení přijetí objednávky,
které obsahuje detaily Vaší objednávky a iniciály pro platbu v případě
převodu.
Vaše zboží přichytáme a případně objednáme, pokud aktuálně nemáme
skladem. Termíny doručení Vám dáme vědět v následujících dnech formou potvrzení
objednávky.
Aktuální stav objednávky
Pokud jste zvolili osobní odběr na některé z našich poboček a chcete si
upřesnit detaily, informujte se přímo na zvolené pobočce, která Vaši objednávku
bude vyřizovat. Rádi Vám poradí.
Co získám registrací na e-shopu?
Pokud si založíte vlastní účet, je díky němu možné vytvořit si např. více
dodacích adres a vyplnit předem potřebné údaje. Při následné objednávce jsou
Vaše údaje již předvyplněné, objednání je tedy rychlejší. Dále máte přístup k
historii Vašich objednávek a fakturám.
Informace o cenách na e-shopu
V celém e-shopu platí individuální ceny, které nemusí aktuálně korespondovat
s cenou na kamenných pobočkách. Na našich pobočkách nabízíme veškeré
poradenství, servis a případně okamžitý odvoz zboží, který Vám bohužel
prostřednictvím e-shopu nemůžeme nabídnout.
Kde najdu tabulku velikostí pracovních oděvů?
Rozměry jednotlivých velikostí pracovních oděvů najdete v tabulce velikostí,
která se nachází u každého oděvu v záložce Média.
Co znamená individuální způsob odběru/platba?
Takové zboží potřebuje dodatečnou specifikaci zákazníka. Po odeslání
objednávky vás kontaktuje pobočka a upřesní s vámi rozměry, místo doručení
apod. Podle toho se následně změní výsledná cena objednávky. Např. u pergol
máte předem přehled o cenách přepravy na nejbližší pobočku, a to v záložce
Média u konkrétní pergoly.