Porovnat
Všechny kategorie

Časté dotazy

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy

Zpracování Vaší objednávky

S odesláním objednávky Vám přijde automaticky potvrzení přijetí objednávky, které obsahuje detaily Vaší objednávky a iniciály pro platbu v případě převodu.
Vaše zboží přichytáme a případně objednáme, pokud aktuálně nemáme skladem. Termíny doručení Vám dáme vědět v následujících dnech formou potvrzení objednávky.

 

Aktuální stav objednávky

Pokud jste zvolili osobní odběr na některé z našich poboček a chcete si upřesnit detaily, informujte se přímo na zvolené pobočce, která Vaši objednávku bude vyřizovat. Rádi Vám poradí.

 

Co získám registrací na e-shopu?

Pokud si založíte vlastní účet, je díky němu možné vytvořit si např. více dodacích adres a vyplnit předem potřebné údaje. Při následné objednávce jsou Vaše údaje již předvyplněné, objednání je tedy rychlejší. Dále máte přístup k historii Vašich objednávek a fakturám.

 

Informace o cenách na e-shopu

V celém e-shopu platí individuální ceny, které nemusí aktuálně korespondovat s cenou na kamenných pobočkách. Na našich pobočkách nabízíme veškeré poradenství, servis a případně okamžitý odvoz zboží, který Vám bohužel prostřednictvím e-shopu nemůžeme nabídnout.


Kde najdu tabulku velikostí pracovních oděvů?

Rozměry jednotlivých velikostí pracovních oděvů najdete v tabulce velikostí, která se nachází u každého oděvu v záložce Média.


Co znamená individuální způsob odběru/platba?

Takové zboží potřebuje dodatečnou specifikaci zákazníka. Po odeslání objednávky vás kontaktuje pobočka a upřesní s vámi rozměry, místo doručení apod. Podle toho se následně změní výsledná cena objednávky. Např. u pergol máte předem přehled o cenách přepravy na nejbližší pobočku, a to v záložce Média u konkrétní pergoly.

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Prosíme o kontrolu zadaných údajů, zejména formátu tel. čísla (nutné zadat převolbu +420). Děkujeme